torstai 31. joulukuuta 2015

Unelmien vuosi

Millä yhdellä sanalla kuvailisit vuotta 2015? Jossain oli tällainen haaste. Olen sitä miettinyt paljon ja olen lopulta saanut siihen vastauksen. 

Olen toteuttanut pitkäaikaisen haaveen psykologian laitokselle pääsystä, keksin ja toteutin alkuvuodesta aika yllättäen kummuneen intohimon joogaohjaajakoulutuksesta ja olen siinä samalla tutustunut itseeni aivan uudella tavalla. Ensi vuonna saan nauttia tämän vuoden hedelmistä. Minulla on ohjattavia joogatunteja kolmessa eri paikassa, jatkan super mielenkiintoista matkaani kohti psykologin pätevyyttä ja pystyn nyt enemmän kuin koskaan ennen olemaan oma itseni.


Arvatenkin sana jolla kuvaisin kulunutta vuotta on unelmat

Tämä vuosi alkoi Gileiltä ja silloin muistan miettineeni, että haluaisin jatkaa unelmien toteuttamista, mutten oikein tiennyt että voisinko tehdä enää mitään yhtä merkittävää kuin puolen vuoden Aasian reissuni. Näköjään pystyin. Paljonkin. 

Jos jotain tämä vuosi on minulle opettanut niin ainakin sen, että miltä tuntuu kun jokin asia tuntuu omalta. On se sitten opiskelupaikka, työ, tyyli tai tapa olla. Sitä en halua jatkossakaan unohtaa.



No mitäs sitten vuonna 2016? Miten tiivistäisit tavoitteesi ja toiveesi tulevalle vuodelle? Itse en ainakaan vielä osaa tiivistää tulevan vuoden toiveitani yhteen sanaan, mutta kolmeen voin yrittää. Tasapaino, hyvinvointi ja elämästä nauttiminen. Siinä on tavoitteeni huomenna alkavalle vuodelle. Suuria muutoksia en tällä hetkellä halua, sillä olen onnellinen siinä missä nyt olen. Nyt vain nautin aiempien vuosien mullistuksista. Siihen päästäkseni uudenvuoden lupaukseeni kuuluu pieniä välitavotteita ja jokin karkea suunnitelma minulla on siitä, miten seuraavat 365 päivää tulevat menemään. Mutta olen myös oppinut, ettei liian lukkoon lyötyjä suunnitelmia kannata tehdä, sillä koskaan ei tiedä mitä seuraava päivä tuo tullessaan. Ja se jos jokin on jännää!

Innolla ja hyvillä mielin toivotan tervetulleeksi vuoden 2016 ja kaiken sen mitä sillä on tarjottavana. Kiitollisena ja onnellisena hyvästelen vuoden 2015. Olit kaikkea sitä mitä toivoinkin - ja vielä paljon enemmän.

Kiitos teille kuluneesta vuodesta ja ihanaa ja toiveiden täyteistä tulevaa vuotta teille kaikille! <3 

1 kommentti:

  1. Water Hack Burns 2 lb of Fat OVERNIGHT

    Well over 160000 men and women are utilizing a simple and SECRET "water hack" to burn 2 lbs each night as they sleep.

    It's easy and it works every time.

    This is how you can do it yourself:

    1) Go get a glass and fill it up with water half full

    2) And now do this awesome HACK

    you'll be 2 lbs thinner when you wake up!

    VastaaPoista

Kiitos kaunis kommentista! <3