maanantai 16. kesäkuuta 2014

Kymmenen kuulumista

Kiire kiire kiire! En tätäkään meinaa nyt millään keritä kirjoittamaan, kun pitäis käyttää vielä koira pihalla ja oikeestaan pitäis olla jo nukkumassa kun aamulla pitäis nousta kuudelta töihin ja keittiö piti siivota ja yhteen sähköpostiin ois vastattava ja ja ja.... Puuh! Mutta blogi tekee kohta kuolemaa, jos en käy vähintään kertomassa olevani hengissä! Joten täällä ollaan, elän ja hengitän – kylläkin enimmäkseen puuskuttaen, mutta silti. Mun kokoamassani blogioppaassa lukee, että ihmiset tykkävät listoista, joten ajan puutteen vuoksi teen listan – Mitä minulle kuuluu!

1. Minulla olisi teille taas kauheasti näytettävää ja kerrottavaa! Melkein niin, etten tiedä mistä lähtisin tätä vyyhtiä purkamaan!

2. Minulla oli Rovaniemen kavereita viikonlopun kylässä ja oli niiiiin kivaa! <3 Parin viinilasin jälkeen, ennen baariin lähtöä innostuin vähän kameran kanssa ja kun oli sellaiset leidit mallina niin kuvistahan tuli uskomattoman ihania! Niitä tulossa tännekin heti kun kerkiän. Nyt viimeistään iski valokuvausinspis!

3. Olin perjantaina Helsingissä ja siellä eräs lahjakas neiti otti minusta kuvia. Minä olin TAAS mallina! Tästä tulee kohta tapa. ;) Niistäkin kuvista tuli ihania, mutta tässä tapauksessa kiitos kuuluu kyllä kuvaajalle. Mutta siis niitäkin tulossa piakkoin.

4. Ensi viikolla saan vihdoin kertoa teille mitä tein edellisellä Helsingin reissulla toukokuussa..;> En malta odottaa!

5. Ostin tänään lentoliput Phuketista Bangkokiin ja Bangkokista Balille. Siihenkin reissuun on enää vajaat kaksi kuukautta! Ja to do-lista on pidempi kuin kaikki Harry Potterit yhteensä...

6. Söin tänään subin lounaaksi. Tiesittekö, että jos ostaa subin ja käy täyttämässä palautelomakkeen netissä niin saa ilmaisen keksin! Mulla onkin viime aikoina ollut kova tarve kertoa Subwaylle mun tuntemuksista..

7. Oon päättänyt opetella tekemään lyhyempiäkin postauksia, missä on esim paljon kuvia. Silloin ehkä välttyisin tämmöisiltä liian pitkiltä tauoilta.. Ja tämmiösiltä postauksilta.

9. Oon ollut viikon poissa, mutta täällä vaan jaksaa käydä väkeä ja uusia kasvojakin on liittynyt mukaan! Ette tiedä miten onnellinen oon siitä!:)

10. Kiinostaisko teitä muuten joku kooste top 10 bloggausvinkkiä, joita löysin kun töissä etsiskelin niitä?

Numero kahdeksan näköjään jäi puuttumaan, mutta olkoon se vaikka, se minkä voitte tästä postauksesta itsekin päätellä: minä juoksen, ajatus ei.

Loppuun vielä random kuva.

Kiitos ja hei! Ootte ihania:)


2 kommenttia:

  1. Jooo niitä blogivinkkijuttuja!! Kiinnostaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee!:) Laitan niitä tulemaan ennen kuin lähen tuolta pois! Eli ennen heinäkuuta:)

      Poista

Kiitos kaunis kommentista! <3