maanantai 5. toukokuuta 2014

Espoossa paistaa aurinko

Hei tyypit! Ettepä arvaa missä tämä neiti on! No joo, otsikko saattaa antaa vähän vihiä..:D Ai mitä mä teen Espoossa? Mä oon täällä töissä! Oon tämän viikon päivittämässä erään ison firman intranettiä uudelle alustalle. Eli koodibittihommia! 8) Ne, jotka tietää mut paremmin, tietää myös, ettei olla ihan mun mukavuusalueella..:D

En oo ennen varmaan edes käynyt Espoossa. Tänään pyyhällettiin kahden opiskelijakollegan kanssa tänne ensin junalla ja sitten taksilla. Perillä saatiin lounas ja parin tunnin perehdytys, joidenka jälkeen päästiin tosi toimiin. Sharepoint-alusta, jolla nyt työskennellään, ei ole minulle todellakaan entuudestaan tuttu, joten vähän aloitettiin uimakoulu syvästä päästä. Mutta pikkuhiljaa aloin pysymään pinnalla ja pääsin jopa eteen päin. Viiden aikaan ei oltais millään maltettu lopettaa hommia, koska oltiin päästy niin sanotusti työnimuun, mutta nälän pakottamana päädyttiin lähtemään suunnistusmatkalle Subwayhin.

Kun napa oli taas tyytyväinen, kävin kaupassa ja tulin tänne firman tarjoamaan majapaikkaan ja aloin tekemään kouluhommia. Tai ainakin yritin.. 

Oon vaan niin intopinkeenä, koska tiiättekö mitä?

Mulla on ensimmäistä kertaa eläessäni töissä oma työpöytä, tietokone ja kellokortti sekä rajattomat oikeudet ilmaiseen kahviautomaattiin. Pitkin työpäivää hain kaakaota ja teetä kun mieli teki ja lopuksi jätin omat paperini omalle pöydälleni odottamaan huomista! Mulla on jopa liukuva työaika ja mun työhön ei kuulu minkäänlainen uniformu!! Saan mennä ja tulla liukuman sisällä oman mieleni mukaan ja aamulla voin valita, mitkä vaatteet ja kengät laitan töihin! Mulla on vaan niin aikuinen olo!:D Vaikka tätä iloa kestää tällä erää vain tämän viikon, niin uskon (tai toivon ainaki hartaasti), että tämä hienous ei pääty tähän..



 

Ps. Sori nämä randomkuvat, jotka on vielä tosi huonolaatusia..En vaan halua laittaa postausta ilman kuvia.. :D
Pss. Blogissa on taas muutama uusi lukija! Ihanaa ja tervetuloa!:)
Psss. Tämä toimistorotta menee nyt suihkuun, jotta saa laittaa huomenna hiukset nätisti ja pukea päälle puhtaat, tarkkaan valitut vaatteet (ja tietysti niihin sopivat kengät!)..;)

2 kommenttia:

  1. Ahahahhhh!! EEEIII!! Mitä minun karolle on tehty?? Missä se joka vasta opetteli blogia kirjottaan niin nyt se siellä KOODAILEE?!! Hullu nainen, mut mitäpä sä et ossais <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha! :D Multa puuttuu vielä semmoset iso lasit 8) Joo täällä kuule ihan kympillä on jo puoltoista päivää tehty sivustoja ja alasivustoja ja sivuja ja niihn linkkejä ja tiedostoja;) Ja kiitos<3 Monia asioita en todellakaan osaa, mut näköjään monia asioita voi oppi - vaikkei ne ihan ominta oiskaan!:D

      Poista

Kiitos kaunis kommentista! <3